fan !;'(

farmor , jag kommer vrkligen att sakna dig , du är underbar , fyfan asså varför just du? jag vet inte riktigt vad jag ska säga är bara så jävla förstörd ! hur kommer jag att klara att leva utan dig , du är allt farmor , fyfan va jag saknar dig asså , åhhhhhh bu är bäst , jag vet verkligen ingen underbarare person än dig , vi för alltid det är så det ska vara , elin&ann-marie , vi är starka tillsammans ! förstår inte att det kan vara sant , jag älskar dig för den du är och kommer alltid att vara .
i love you !  To see you when i wake up is a gift i didn't think it can be real , you do something to me that i can't explain , i miss you... i know ill see you again .but i need you to know that i care. and i miss you..Do you know what's worth fighting for,When it's not worth dying for  she quietly closed she's eye'swent to sleep. jag älskar dig ann-marie westling !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback