farmor !

En farmor är bara inte ens pappas mamma , 
utan det är en person som har varit med di hela livet
iaf du min farmor , du har alltid stöttat mig+alla dina barnbarn 
jag hoppar du har det bra där du är nu , i dina drömmar , där ingen stör 
du får vara med dom du älskar och kommer alltid att göra .
hoppar du redan har hunnit säga hej till farfar , det är nog det första du kommer göra
ifall jag känner dig rätt , du är en sån männisak man verkligen inte kan leva utan du är helt enkelt
underbar


tack för alla fina minne du har tillbringat med mig tack för alla pussar och karmar du har velat ge mig 
helt enkelt tack för allt !en sak ska du ha klart för dig , jag kommer ALDRIG att glömma dig , dit leénde är är finare än solen 
dit skratt är bättre än hela sverige , så fint och alla vill lyssna på något bättre dom aldrig kommer höra igen!




              
du blev 80 hela år ,ja menar kan livet bli bättre ?
 det jag försöker säga är att jag älskar dig och kommer alltid att göra
  vi stod varandra väldigt nära , och det är jag väldigt tacksam över
              du är och förblir min perfekta famo !
                                 

                                  vila i frid 



                                jag älskar dig


  /dit barnbarn elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback