fredag.

hejhej , idag har jag inte hunnit blogga någonting alls , för jag har haft fullt upp hela dagen ! , men iaf så for jag pappa & rebecca till farmor ,för hon dog ju igår , jag kommer vekligen sakna dig , ajja nu ska jag inte prata om det ! , sen åkte vi till banken för pappa ska flyttta till hus , yippihhii , fast på hertsön , men det duger ! heheh  , sen så gick jag och rebecca på stan för vi gjorde det ju inte igår för att jaa ni vet , och kolla ÖVER ALLT  , och jag köpte saker hon med ! , sen kom stina och robin in till stan och jag gick inte med rebecca nåmer , vi åt också , sen ville stina kolla lite över allt , sen for vi till frasse för stina skulle äta , sen for hom hem för hon skulle till sin stuga *suck* sen for jag hem till pappa för tommy skulle komma , pappas bror från stockholm , ni kanske förstår varför , sen hände typ ingenting , jag gick ut med daniel och robin , vi gjorde några random filmer , sen åkte daniel hem , han ska alltid hem så tidigt , aja skit samma , sen gick jag och robin ut med hans hundar , jag tog svea och han tog disel , sjuck gulliga hundar ! ska se film nu kysskyss , imorgon ses vi på morgonen jag lovar !



                                             robin!<3




 prommenad med robin och hans hundar , jag och svea suddig bild jag vet !


                  kläderna sitter jätte bra på , eller hur ?


      

          och nu kommer bilder på sakerna jag köpte på stan !



                     stjal (stavning) från indiska ; 79.50


                               t-shirt från gina ;99


         långa stickade strumpor , svin mysiga ! från indiska ;149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback