God morgon !

tjja , har ni sovit gott ? i have , menmen orkade inte blogga precis när jag vaknade , ville fixa mig först oså 
, nu ska jag följa med mamma till ok för ni förstår min maamma är inte så teknisk så hon kan/vet inte hur man pumpar ett däck !  hahaha mycket guligt ! aja , ha de bäst !

      
                  dagens outfit !
        en vitt-rosa t-shirt från gina ;199
          jenasleggings från bikbok ;199

                ett vitt linne från H&M ;49
         ett par guld skor från wedins ;299
       en blomma i håret från H&M ;19
      en brun väska från wedins ;299






        min högra arm+hand ser svin feg ut , men det är den inte !
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback