God morgon !

hejhej , sovit gott , jag har ! förlåt för att jag inte bloggade något när jag kom hem men det var för att min syster hade dat an hela kvällen , så då orkade jag inte börja gnälla ! , men igår när jag och stina var på coop , jaa när vi kom in där vid frukten fick jag jätte ont i magen , sen så sa jag att jag var tvungen attt gå på toa och då gick vi igen dom kassorna som inte var öppna , och när vi kom in i toan var det en öl burk som var öppnad där inne i paperskorgen , sen gick vi in igen för jag ville köpa mina kiwis , och vi gick runt lite över allt , sen när vi kom till kassorna , sa kärringen att hon skulle kolla i min väska och jag bah ; jaha och visst , asså jag fattade igenting , för hon betalde inte mina grejer för jag hade vissat min väska , och så sa hon igen men får jag kolla i den då , ja bah ; men vadå ska jag kasta den över kassan då eller , hon bah ; nej du kan ge den till han , asså vakten . så kastade jag den till han och han kollade i den , men det fula var ju att han inte kollade i stinas väska , sen sa kärringen bah; är det bra fanns det något stöldgods och han sa nej SÅKLART , ja menar jag hade inte tagit någon , och dom såg ju  ingenting förfan , asså fatta pinsamt det var ! nu undra jag va ni hade gjort om dte var ni som stod där !? , ajja , nu ska jag snart med min syrra in till stan, ha de bäst ! 


Kommentarer
stina säger:

menare jevla kärring fan!!! ;/

2009-08-20 | 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback