God morgon !

hejhej , sovit gott ? jag har , men iaf jag vaknade för ett tag sen jga var svin seg att gå upp från sängen , min bror väckte mig hela tiden så till slut gick jag upp efter att ha skrickigt ! heheh , nu tänkte jag avslöja lite , idag ska min syster göra hål i tungan , får se  om hon nu vågar HAHAHAH , ajja vi ser ju , lycka till iaf ! men nu ska jag börja pyssa till pappa , ska käka middag där , och vet ni vad jag ska flytta till hertsön , eller pappa iaf ! , fan va kul <3<3<3 eller ja kanske  !
menmen , vi hörs sen , kysskyss !


                                                sommar.<3


                        elin&stina , sommar&bad .<3

Kommentarer
amanda's säger:

frågestund på min blogg; www.amandasellberg.blogg.se

2009-08-22 | 22:25:19
Bloggadress: http://amandasellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback