oj , förlåt !

   jag glömde , nu tänkte jag vissa er lite bilder !



              stina emelie & elin    , jag älskar er !<3


                                      stina , lady i love u .


                    anya , älskling  söt som socker !<3    


                 det bäste jag äger och har ! sveriges bästa rebecca <3


                                                stina . bby!


                                  bara lite inälvor och sånt !


          fisk huve utan öga , mysigt värre  , hertsöträsk<3

Kommentarer
ch säger:

du har ju ba kort på mej m den röda tröjjan!;o

2009-08-18 | 18:35:12
Anonym säger:

jag ser störd ut på bilden näst högs upp!

2009-08-18 | 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback