ÄNTLIGEN FREDAG <3

idag började jag 8.25 fyfan va trött jag var !  , iaf så på vägen till skolan rammlade jag två gånger , gjorde ont som f*n  , halva klassen hade NO , och halva klassen var hemma och sov , typiskt att det alltid ska vara jag som måste upp tidigt ! ajja skolan är viktig och det vet säkert redan alla ! ämnena vi hade    No halv klass , matte (film istället) mentorstid , språkval , 12.10 LUNCH ! sen hade vi gympa vi åkte längd skidor , riktigt kul var det , efter det Eng ;HATA!
sen slutade vi 15.00 (äntligen sportlov!) iaf så kom pappa och hämtade upp mig , vi drog till storheden , och nu ska vi äta middag sen blir det piteå , och träffa receccas kille (alle) , ikväll kanske det bli NLV disco , riktigt  kul! . bloggar mer ikv , puss!



                                                lill anya <3


Kommentarer
Anonym säger:

nejdå... alla vet att skolan suger, att det bara är onödigt. ojah. HATA SKOLAN!!!!



men elin är såklart sötast <3

och anya e jätte sötiipötii :)

2009-05-12 | 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback