bara innan jag ska sova ...

tänkte bara vissa er lite bilder ni har ju inte fått det på två dagar nu . och för att förklara för sara hur en tandpetar sak med skaft ser ut ! hihi hon är lite efter lilla gmn ! <3 hihi men idag så spydde jag ju och de men får se om jag går till skolan alls imorgon ! vi se ju .



             hahah......igår ! visst är jag snäll när anya sover !


           idag ! haha ungen snarkar juu ! ;o so sweet ♥


den där vita saken är en son som man pekar i tänderna med .
stumts som man inte kan ta bort med tandborsten och om man
 inte tar bort smutsen så får man till slut ett hål , nu vet du sara !
 och dentan det måste jag ha den starkare sorten av för mina
               tänder är inte till räkligt starka ! ;s



  igår när jag och sara var och hälsade på stina på sunderbyn!
                            saknar henne ;(♥


                                GODNATT !
                                  xoxo !<3

Kommentarer
Anonym säger:

bööööööööööööög, ta bort ffs :d den sista asså

2009-11-19 | 00:20:00
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/
stina förfan! säger:

hihi älskar er flikkor!:D<3

2009-11-19 | 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback