dagens händelser !

idag var jag på från 09.45 till 16.15 för jag väntade på stina hon hade omprov från halv 4 till kvart över 4 ! men som tur var var jonas klar på med omprovet typ efter en kvart så han vara social med mig ;D idag hade vi som sagt kemi prov och de gick åt skogen ! så nästa vecka på om provs tiden ska jag göra de . då ska jag fan klara de ! men sen så var jag tvungen att fara till pappa på en gång för dom skulle dra iväg på jul bord alltså poo och pappa ! men imorgon är det novell tävling och jag vet precis vad jag ska skriva om (y)


 tänkte bara vissa hur långt hår min syster hade då hon gick 7an eller 8an .
   bilden tog jag i fiket . där finns de en bild på hon står och målar fiket , 
                haha bara så alla vet så är de min underbara
                 syster och hennes kompisar vhon målade de ! 


 jonas adam och stina ! känner knappt adam . men jonas och stina ni betyder ♥


                        haha . busanya . älskar dig ♥


Kommentarer
stiina säger:

HAHAHA det ser ut som jag har en JÄTTE stjärt och pinn ben;D

2009-11-29 | 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback