Emma Olsson <3

emmaolssson ; jag kan verkligen lita på dig , vi har känt varandra sen vi var 4eller5 år . jag kommer ihåg när vi sågs för första gången . min pappa känner ju din så väl ! så han skulle hem till er och hjälpa er att hugga ner träd ! det var då ni bodde i huset ! och jag ville följa med pappa . för dom skulle upp i nån lift kran ! men så följde jag då med och vi började med att fika jag satt i pappas famn och emma i sin pappas famn , emma gick in till hennes rum och jag frågade pappa om jag fick följa med emma till rummet men då sa pappa att det måste jag ju fråga henne , så jag gick in till emmas rum och sa att det var fult , hahah jag vet inte de snällaste sagt menmen så sa jag iaf ! sen satte vi oss och ritade och prate och lekte med hennes hund&katt . sen kom pappa och kent in (emma pappa är kent) och frågade om vi skulle med ut och åka lift kran . vi blev glad och sparng ut . sen så åkte vi ju lift kran och de var gode skojj! tyckte både jag och emma . sen efter va hade gjort de ett bra tag då börja vi leka i hennes sand låda . sen sa pappa att vi var tvungen att gå hem för vi skulle äta middag . sen dagen efter gick jag till emma och vi lekte så gjorde jag de i kanske 2år  ! på vintrarna gjorde vi alltid snö grttor . så hade vi alltid ett kylskåp i det . asså på lek ! och varsin säng ! men varje jävla år var det nån kraktor som skulle riva våra kojjor ! men nu måste jag dra till pappa. emma jag älskar dig ♥



       gammal! fråga inte vad jag håller på med ... hahah


       gammal!    bara för att emma är så jävla söt !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback