har dragit ut tand delar idag ...

hejsan . det här är ju första inlägget för idag . dagen började med att jag och mamma for till tandläkaren jag skulle dra ut tandrester ! och laga ett hål . och jag vågade inte gå själv för att jag hade sjukt ont i tanddelarna innan ! men iaf sen for jag till skolan och hade bild . jag gjorde ingenting för jag hade så jävla ont . det är sjukt hur ont ett sår i munnen för eller asså när man har dragit ut något , sen hade vi no med hans min mentor ! sen slutatde vi för att alla lärare på alla skolar skulle typ ha möte eller inte fan vet ja ! jaa men iaf jag sov från klockan halv 12 till 17.10 sen åt jag middag ! men nu har jag inte ont längre som tur är . men nu ska jag se på andra avenyn med syster ! i have miss it . men bloggar mer imorgon ! puss så länge !



                  på no lektionen ;)


                 haha .. en pose skadar inte ;)

  
hahah stina chillar med pizzan . sötizar ! vi blev hungriga
                 igår innan vi skulle plugga!!


                               haha chilllll ;)


                                 GODNATT <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback