i don't care !

tjja allihopa . jag tänkte bara säga det att jag jag får hela tiden kommentarer om att jag är fet och ful ! fan asså jag bryr mig inte . jag står för vem jag är . fattaru ? jag är tjock du är ful jag kan banta vad kan du ?
grymt less när folk inte har något annat för sig än att sitta på sitt äckliga asul och kommentera andra innan de ens försöker ta tag i sitt eget liv ! jag är rätt så nöjd med mitt utseénde skulle kunna vara lite bättre . men whatever och JAG nu tycker att jag verkligen är fettt så gör jag ju förfan något åt saken . fattar ni !! jag bestämmer hur JAG ska se ut !!!

Kommentarer
makkan :P säger:

Du E Ju Fet O Borde Banta!! Jag E Inte Ful Vill Du Se Bild?



Du Kan Få Min Kuk

Eller Inte Feta Flickor Får Den Inte!!!!



Du E Söt Men Lite För Fet För Mig :(

2009-11-25 | 21:10:04
stiina säger:

Asså snälla "makkan" förfan ,sluta! Fattar du hur jävla barnslig du är du kan ju fan ta och lägga ner med och sitta bakom en jävla datorskärm och skriva taskiga kommentarer?asså shit!Elin,du är allt annat än fet! okej?Du mår ju bra de e väll dt som räknas? Asså lyssna inte på sådana kukhuven som makkan har har säkert ingen kuk föresten,..

2009-11-25 | 21:15:36
sara säger:

håller med stina, " makkan " sluta förfan det är bara omoget. sitta och dryga och trycka ner folk framför en jävla dataskärm det är patetiskt. ge upp förhelvete!

2009-11-25 | 22:06:09
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback