jag vet att jag suger på att blogga . just nu iaf pga ...

hejsan allihopa nu är jag hos pappa och har ätit typ nyss , eller ja nästan  men varför jag inte bloggade någonting igår eller asså jag svarade bara på era frågor . men det var för att jag hade sjukt ont i huve ! och har det just nu också . fyfan vill bara ta livet av mig just nu känns det som . men idag spydde jag två gånger i SKOLAN ;o det var inte kul kan jag ju tala om . och jag va ju också hos tankläkaren . usccchh fy och blä tänker aldrig mer gå dit . hon som jag skulle ha (maria) var bara där i typ 20min och jag var där i 1timme och 40min   ! och den andra jag hade hon gjorde fel och gjorde så jag börja blöda hela tiden ! aja alla är väl inte bäst . whatever nu ska jag gå till coop för att köpa apelsiner ! vi ses imorgon tror jag ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback