nattblogging ;D

tja allihopa sitter här nu med stina och käkar chips :) det är ju unnantag när det är lördag då får man vara tjock ;D men vi drog iaf till kvantum och handlade :) sen så for vi till stina och var där i 2timmar cirkus och bara chillade ! sen for vi till mig då var klockan typ 23.15 och sen så satt vi och pratade och ha det kul . tände ljus och myste haha ! men nu ska vi se på Eva&Adam säsong två ! men vi hörs imorgon . puss på er då åde ! :)


           har ni lagt märcket till att jag närstan alltid nynnar på
                    någonting i början i videon eller nå ;)







              stina min lilla sötnöt ! påväg hem till mig


            man måste ju ha mössa när det är snöstorm !
                       god och glad kex choklad ;D



            lite röd om kinderna när det är som kallast ! ;)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback