pizza&cola min middag ;D

just nu äter jag pizza och dricker cola ! idag har jag börjat bli sjuk . har syppyt 2gånger ! och rän ***** . hahah :) inte bra alltså . idag när jag vaknade så duschade jag . efter att jag kom ut ur duschen så kändes det som om jag skulle svimma ! usch ! och jag har typ fått magsjuka och feber . men då efter det så orkade jag inte gör någonting ! asså denna morgon har vart sjukt segggg ! och jag kom 6min sent till skolan pga att jag var tvungen att dricka vatten varje 10onde minut . annars skulle jag spy . men efter skolan for jag med sara'n till stan vi hade det kul och bara chillade sen hämtade hennes mamma oss ! så gulligt ju :) då for jag hem och klockan var då halv5 och och när jag kom hem sov jag bara sen så vaknade jag klockan 9 och nu äter jag middag . tummen upp på det ! och nu ska jag se andra avenyn med min syster ! :)


                         pizza (y)



                              cola <3
 

              trött+sliten :)




                           GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback