sitter här och vetefan va jag ska göra !;o

Godmorgon allihopa nu har jag och stina vaknat för 2timmar sedan . vi har varit nere i min tvättstuga ! hahah och min moder är lite smått trög .


mamma; flickor kan ni gå ner i tvättstugan och he in kläderna i torktumlaren ! efter att dom har tvättat färdigt om ca 30min 
jag; joo nog kan vi det bara det går bra för stina så . och de gjorde det!
mamma; okej va bra men glöm inte bort de då
jag; nej då
mamma; men gå ner om 30min 
jag ;aa
mamma; och glöm inte bort de då
jag; nej mamma  okej 
mamma ; aa åså her ni kläderna i torktumlaren så de får torka 
jag ; men jaaaaaaa okej tyst nu 
mamma; glöm inte bort de då
stina i bakgrunde; hahahahahahhahahahah , hon typ pissa på sig av garv! 
jag ; men jaaaaaaaaaaaaaaaaa hejdå
mamma ropar;  joo för det skulle vara snällt mot mig !
jag ; mm    jag hör att mamma börjar gå mot mitt rum
mamma står utanför dörren; aa glöm inte de då
jag öppnar dörren och säger/skriker lite smått : men jaaaaaaaaaaaa dra nu hejdåååå !

och då stack hon ut !(y)


                
hahah godmorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback