tisdag.

hejsan allihopa nu sitter jag här vid datan och gör inte speciellt mycke ! idag ahr jag vart på stan med stina för hon skulle ta spruta mot svinifluensan ! jaa hon för göra det i för tid . för att ja mm joo ! ;) idag slutade vi skolan halv 4 . så jäkla långa dagar nu för tiden , vafan vill dom att de ska bli av barnen igentligen eller ja ungdommar ! men for vi som sagt till stan och chillade . sen käkade jag hos stina . och vi satt vid datan och jag spelade wii mario galaxy ! haha det är fan as kul ! men whatever så var vi tvungen att hitta passande låtar till gympan . man ska ha 3stycken låtar som man ska typ springa till och klappa i takt ! och typ hoppa och ha sig . men iaf så tog vi det bara lungt när vi kom hem till stina ! och jag var sjukt sugen på att slå henne i armen bara för att hon hade så ont . mohhahahaha feel the pain! sen gick på coop jag köpte inge menmen . sen for jag hem och hon till sig ! såg på ugly betty och på andra avenyn med syster ;) aja  nu ska jag inte skriva så mycke mer men vi hörs imorgon ! pusssss ! ♥


 min frukost ! kiwi cola , rostad bröd och kalas puffar med fil mjölk :)
                         haha ja jätte gott ju ;D



                             aww . så söta såå ! ;)<33



                              GODNATT TÖTTISAR !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback