vet inte vad jag ska ta mig till....

just nu vet jag ingenting ! du betyder så mycke för mig du är en stjärna ! min lilla ängel !
vet allvarligt inte vad jag skulle göra utan dig . du är en person som man kan lita på
om det blir ni kommer jag gråta blod ! jag vågar inte säga vad jag känner
är rädd att allt kommer bli fel . att vi inte kan vara vänner bara för de !
de är så svårt . du har en STOR plats i mitt hjärta ! det gör ont att tänkta på dig
när jag vet att du kanske gillar nån annan . jag har varit nere hela tiden nu dom här sista dagarna !
snälla kan ingen hjälpa mig jag vet inte vad jag ska ta mig till !
snart kommer jag seriöst börja gråta . asså fattar du inte att du är underbar . du är min lilla gubbe !
fan asså att allt ska bli fel hela tiden ! jag är svag , jag tänker bara på DIG 
jag ser dig hela tiden och de gör så ont . FUCK KÄRLEK!
du var min första störa kärlek ! vad som än händer kommer du alltid att vara min bästavän
jag vill mer än så men inte du ... tror jag
jag klarar inte att leva utan dig ! det är helt omöjligt !
jag orkar inge mer.


 

           
                           i will always love you , don't forget it !
            

Kommentarer
stina säger:

Så sant, I will always love you Eglin!<3

2009-11-29 | 16:43:47
Bloggadress: http://rayna.blogg.se/
stina säger:

Och jag kommer alltid finnas hära om du behöver en axel att gråta mot!Jag älskar dej gummsi<3

2009-11-29 | 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback