älskade systrar !

hejsan . tänkte bara berätta att jag älskar mina systar mer än allt , det är det bästa som har hänt mig ! rebcecca min storasyster hon har verkligen ställt upp för mig mer som en mamma nästan . visst jag får inte göra allt för henne men det är tacksam över att hon har satt gränser över mig annars hade nog jag vart en sönder supen fjortis ! nä men nästan för tidigare umgicks jag men helt fel folk . eller nja nästan , men om det inte våre för henne så hade nog inte jag vart den jag är idag ! hon ringer mig alltid på kvällarna om jag ute sent och undra vart jag är och vill att jag ska komma hem ! hon är förbannat jobbig vissa gånger som jag är jobbig mot henne men jag kan ändå prata med henne om allt ! tack rebecca , tack för att du finns ! i love you no matter what !


anya är en liten skit unge som är så förbannat söt  ! jobbig och busig ! min lilla syster vissa gånger ger hon med en viss kärlek som jag älskar även fast hon är så liten så blir hon överlycklig när hon ser mig ! hon älskar att leka med mig och prata bäbi språk . skit mycig unge helt enkelt ! finns inte specillet mycke att säga . för hon är ju så liten så då har hon inte hunnit upptäcka så mycke ! jag älskar henne  ! can not live whitout you !


                 rebecca&anya , love u!♥

´
                          anya lilla prinsessa  !♥


                              älskar dig !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback