ELIN FJORTON ÅR ! :)

hejsan allihopa nu har jag duschat och rakat mig överallt förutom armarna ;b man vill ju inte presic vara ofräsch på sin EGNA födelsedag ;) eller hur . iaf så nu har jag duschat och ska fixa mig sen ska jag till pappa och äta tårta och få presenter ! yihhiieee i love it . min syster ringde nyss och frågade vad jag vill ha , men jag har fan ingen anning . aja hoppas hon hittar någon :) whatever nu ska jag fixa mig :)

                                      
                                                      ny duschad elin ;)



                                     
                                            min första födelsedags present av sara . 
                                                             tack gumman !<3

Kommentarer
beda säger:

grattis <3

2009-10-01 | 19:50:27
dh säger:

grattis<33

2009-10-02 | 07:03:15
dh säger:

grattis<33

2009-10-02 | 07:04:11
linnea säger:

Mysigt att fylla år, synd att man inte gör det lite oftare (A)

2009-10-03 | 23:00:33
Bloggadress: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback