God morgon !

hejsan allihopa nu har jag vaknat eller kanske för 20min sen :) JAG SKA TILL SKOLAN ;b först imorrse så ville jag inte men nu känner jag mig mycke bättre . så jag skla gå dit har redan missat gympan ;o men hur som helst kunde jag inte vara med för jag lite halft sjuk fortfarande så det var ju lika bra att vara hemma ;b fast det kommer inte hans och kristn tycka ! (mina mentorer) ajja just nu så lyssnar jag på lte musik och bara tar det lungt jag väntar på att min bror ska komma hem med min cykel :) han är på coop och köper nudlar . fast dom på coop smakar ollon :)  aja  ska borsta tänderna nu . hörs senare !kyss♥






               visst är jag tuff ;b 



                  låten gör mig pigg som fan nu på morgonen ;b
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback