i skoan (y)

hejsan alla sönheter ! vad har ni för er just nu ? jag är iaf i skolkan nu . jag råkade för sova mig till halv 10 ;o iaf så har vi matte nu eller jag har gjort klar diagnosen så nu är det fritt ;b men jag kommer göra ett video inlägg under dagen . kanske på stinas dator . om den inte laggar i hop . för det vissade sig att hon hade 253 virus på sin data och helften av det var porr illa stina illa ! nej men det var nån som hade hackat sig in på hennes dator så då börja den dampa . musen, tanjent bordet slutade funka , och till slut hela datan ;o så kan det gå om manh trycker på länkar som är full med virus men det kunde ju inte hon veta . men det var en kille som heter say som skickade typ såhär ; it is that you ? och en länk . så klickade stina på den så då fick hon massa virus . och då betyder det ju att han också har det . HAHAHAHAHAHAHA . fan va bra , aja måste gå nu . men vi hörs sen , kyss ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback