lördagens handling!

hejsan allihopa . har ni haft en bra dag ? det har jag haft iaf . dagen började med att sara kom till mig vi drog till donken och och barnslade oss det var väldigt trevligt kan jag ju medge ! sen for hon hem och jag till stina hon kom ju hem från stugan idag ! så ja iaf vi gled omkring överallt och hade inte speciellt mycke att göra ! och nu är jag hemma ! har kollat på körslaget och myst med min mamma som hon hem för inte så länge sen ! älskar att snacka "skit" med henne . nej men bara prata allmänt ! och en normal familj gör ! nu ska jag snart titta på film och så ! vissar såklart bilder ! hörs sen !♥

 




                 båda var väldigt oseriösa ! sara , lady<3


                igår kväll ! ill röda läppar i hate it !


ser ut som om jag just har gråtit ! men hade just tvättat bort sminket !

                        den osminkade saningen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback