moderkakan måste ringa lulebo !

jag är sjuk less på min och rebeccas garderob (stavning) för sen pajjjarrrjajaja  hela tiden ! hyllerna är inte ens jämna ! så man han inte skuta in "lådan" utan att de rasssar ! de skulle ha satt dem tajtare då hade vi aldrig behöft ringa dumma luleboooo ! åhhh håppas dom kastar ut skatboet !!!!!!



      ni ser ju själva . dom där måste ligga på varandra
 annars faller allt ihop !
och så fort man ska sätta upp dom på domdär sakerna 
ja då ska dom själv klart lossna ! uscu fy&blää!


  
här ser ni ju också att hyllerna som man ska ha kläder på har lossnat
hahah bara så ni vet så har vi verkligen inte sådär lite kläder har mer i mammas
rum och i hallen . där har vi en byro ! som inte har med lulebo att göra !




usch är så irriterad nu ska lugna ner mig med en film och cola . fan det låter nice ! ;D


GODNATT !♥


Kommentarer
Anonym säger:

läskiga garderober :D haha som när jag snacka med dig i telefon så vart du helt tyst sen bah, HELVETE garderoben rasa! :o

2009-10-31 | 15:21:42
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback