nattbloggning

tja allihopa . jag orkadinte blogga idag när jag vakande . vet inte varför men idag har jag inte alls känt mig pigg ! usch tror jag måste köpa hem ett packet piggelin ! alltid när jag ska säga piggelin .  då blir det pigg elin ;D hahaa fulmmigt ! whatever har inte speciellt mycke att berätta men lite mer kommer jag alltid säga ! idag skulle jag till stan för att möta sara och joel men jag var tvungen att vända om för jag skulle till pappa och äta den tiden han ringde och var lite smått irriterad ! så jag åkte dit och åt sen kom daniel'h abbe och robin'e anya blir alltid glad när hon ser daniel . haha jag tror det är för att han har lekt med henne så hon har garvat ihjäl sig . hahah småbarn <3 men sen så drog vi hem till d.h och jag spelade mario medans dom andra bara glodde :D elin king of kidz . men sen så spelade jag hockey mot robin och då nördade abbe och d.h youtube (som vanligt då)sen gled vi omkring bara sen gick vi till stina för hon har ju feber . eller ja nu hade ;D så det blir stan nästa imorgon ! tummen upp då de !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback