sjuk !

hejsan allihopa . kan börja med att berätta om min dag . idag började jag 8.15 med slöjd jag ska göra en namn skylt var det ska stå harila på har redan planerat att den kommer bli shitsnygg :) just nu sitter jag kollar på lite fjortisa bloggar . när lite är som sämst som sagt ! är ju sjuk . jag gick hem från skolan efter halva engelskan det vill säga kring 10 tiden . for hem och sov till halv 4 men är ändå svin trött just nu ;o kanske brist på sömn för jag sover ju bara 6 timmar när det är skola så kanske inte ås konstigt ! men nu ska ni få se på en video från imorrse låter väl kul . och jag dricker fortfarande svart vinbärs som är värmt i micron ;b mums



                      sjunger ;)




                      anti ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback