torsdag .

hejsan allihopa ! nu sitter jag här vid datan och lyssnar på lite musik och bara tar det lungt . jag ska uppdatera bättre till helgen . jag lovar ! men har inte så mycke att säga . tänkte berätta om min dag , jag gick till skolan hade utveklingssamtal , det gick bra också efter att jag hade slutat så åkte jag till storheden men anya&poo efter det åkte jag till stan och mötte upp stina&hanne ek ! love them ! vi käkade och sen drog vi till örnäset sen drog jag hanna hem ! sen ringde sara och ville att jag skulle komma till coop för att möta henne och sanna ! så jag gick dit . sen kom matilda'a och hennes kille tim ! och sedan kom kickan som bor i min trapp (y) och ungefär halv 10 drog alla hem ;) och imorgon ska jag till stan med matilda och kanske emelie också ! det kommer också vara slaggis . men säger inte imellan vilka ;) fell the pain ! mohaha . ska sova nu puss !


                                           så jävla fin låt ! <3<3

Kommentarer
Anonym säger:

Slaggis idag. :)

2009-10-22 | 09:37:16
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback