godkväll!

hejsan allihopa idag har jag var hos stina och pluggat ! kom hem där vid nio , men nu ska snart gå och duscha ! eller jag kanske badar , aa vi så se . och jag längtar verkligen till på lördag för då är det uh disco ! yihoo !
men lite bilder kommer ni förstås få , kanske hinner blogga efter att jag har duschat . men imorgon börjar jag klockan : 09.05 och ska möta ch kvart i :) första lektionen är musik , helt okej faktiskt ! whatever så nu ska jag inte skriva mer :) ha de !♥

 

                                 
                                                visst har jag börjat få långt hår . love it !

                                 
                              
                                  
                                                            är bara mig själv !
    
                                 
                                    jaa . hörni , kolla vad linus har gjort med en PLAST orm ,
                                                      han snärtade mig ! dum bulle !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback