hemma nu !

hejsan !


hemma nu eller har vart det ett tag nu ! menmen , förlåt för jätte dålig uppdatering ! ska bättra mig , whatever idag så var jag med stina abbe och daniel , vi myste också  , efter ett tag skulle abbe möta sin mor vid coop och då följde jag och daniel med , sen var han tvungen att åka hem för hans kusiner hade kommt till dom & ja , men jag och daniel for hem till han och nördade vi datan , hahah det var kul att sitta och skriva på hans msn , roligt roligt ! sen spelade vi spel , fan asså han gör mig verkligen beroende , inte bra , hahahhaha men nu kommer en video när stina attackerar daniel ! :)



                     vet inte varför men det blev inge ljud ;o

Kommentarer
stiina säger:

asså ursch!

2009-09-09 | 23:24:33
Anonym säger:

mena

2009-10-05 | 17:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback