jag släpper dig aldrig <3

idag var jag på begravning . för första gången . alltså på farmors begravning ! jag kommer aldrig sluta tänka på dig när jag hör dessa ord .Fia med knuff ,hårspänne , polcka grisar ,tagliatelli med farmors special köttfärs , som jag älskar så förbannat mycke , korvgryta din favorit mat , blå var din favorit färg precis som mig ! och pocker ! asså allt på minner om dig , jag kan inte fatta att det är sant att du är borta asså förfan jag älskar dig , kom tillbaka , jag har aldrig gråtit såhär mycke i hela mitt liv . du var en speciel person , en sån som alla älskade , du var jobbig , gnällig . men ingenting gjorde att jag skulle sluta säga farmor till dig . det är ett speciellt ord som jag bara kommer använda till just dig ann-marie , just nu gråter jag , och jag hoppas och tror att du säger ; elin snälla gråt inte , jag finns här med inte så du kan se mig , men vi ses snart ! jag pallar inge mer utan dig , inge kan ersätta dig du är du jag är jag , så är det bara , och sen sak jag ALDRIG kommer att glömma är att du alltid stöttade mig i skolan , du älskade att hjälpa mig i matte och historia ,du är en ängel ! en stjärna som alldig faller ! 


                                          

                                               Vila i Frid . sov gott farmor !<3

                                
                                                         jag älskar dig 




                         


                         

                         
                                                               tack för allt <3

                         
                      Hennes 7barn ; Christer Stig Tommy Stefan Mona Marie Görna med familjer.
                                                     vi älskar dig! Sov i ro . <3


                         
                    Christer Stig Tommy Göran Marie Inga-britt ( farmors tvilling) Doris&Mona <3



                       
                                            Tommy säger massa fina ord om farmor ! <3


                       
                         denna låt spelades på begravningen . en av hennes favorit låtar !
                                      tänker bara på henne när jag hör den ! 

         
                        

 denna låt valde hon själv . hon sa till rebecca en dag när den här spelades på radion .
                                denna låt ska vara med när jag dör ! 





                                         jag älskar dig . glöm aldrig det snälla !<3


Kommentarer
stiina säger:

R.I.P elins farmor...

2009-09-19 | 17:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback