;'(

jag är helt tom i ord . min mormor är RIKTIGT sjuk och ligger på intensiv avdelingen på sunderbyn sjukhus ! hon ramlade i torsdags natt från sängen och slog i sig rikigt hårt ett ben hade tydligen gått sönder nån stans i typ höften som hade "fallit" ner i hennes urin blåsa . hela den gick sönder hon hade ont och gröt ! sen när dom hade opererat henne fick hon en propp i tunntarmen ! och idag var vi där och hälsade på . och jag rebecca grät som bara den ! en läkare kom ut till oss där vart vi satt och sa att hon nog inte kommer klara av dehär att hennes kropp var för svag ! alltså att hon kommer att dö inom kort! då forsade tårarna ännu mer och de slutade aldrig att komma . idag när vi kom hem därifrån pratade jag med pappa och han sa att man inte ska tro de värsta ! helt sant . men jag kan verkligen inte låta bli att gråta som en jävla forss ! när min älskade fina mormor gör illa sig eller gråter , då gråter jag med ! spelar ingen roll vad de handlar om . och att se henne ligga där och inte kunna göra nå ! det är så jävla hemskt man bara bryter ihop och gråter ! hon är kraft lös och har ingen ork ! 


mormor!<3
många tycker säker att bara att "oj hennes mormor har dött det är väl ingenting med de" men ni vet fan ingenting mormor har varit som en mamma för mig . jag kan prata med henne om precis ALLT seriöst ALLT från då jag gick i 2an till början av 6an . så gick jag ALLTID till mormor efter skolan spelade ingen roll om jag hade lovat kompisar jag skulle verkligen dit . isåfall fick de också följa med till mormor , jag gick dit så jag hade slutat skolan . då jag kom dit gick vi antingen till coop eller konsum som fanns då ! eller till aronsbadet och köpte glass och gotta ! men aronsbadet har bara öppet på sommaren ! iaf . sen när vi kom tillbaka så satte vi oss vid teven och kollade på lite allt möjligt ,sen åt jag ALLTID middag hos mormor ! tills klockan började närma sig 7 halv 8 då for jag hem , om det var sommar så kunde jag bara gå igenom en skog som tar kanske 2minuter så var jag hemma redan . men mormor och mamma gillade inte att jag gick där själv så då följde mormor mig eller så kom mamma och hämtde mig ! fast ibland så sa jag att jag kunde gå själv och att jag gick "stora vägen" för då fick jag gå själv , men jag gick ändå i skogen . mormor och mamma sa att de alltid var fylle gubbar där så de ville inte att jag skulle gå där . och alltid när jag hade kommit hem ville mormor att jag skulle ringa henne då jag var hemma så hon inte skulle bli så orolig ! och jag ringde henne alltid då jag kom hem ! och tänk att jag gjorde detta VARJE dag tills i 6an ! förstår ni nu hur mycke jag gillade mormor ! och de gör jag verkligen än idag . hon är min fina ängel som alltid lyser ! ♥ 


spelar ingen roll vad folk tycker och tänker jag älskar mormor mer än vad ni kan föreställa er ! du är underbar Göta Harila !<3

        julafton 09 ! jag älskar dig , no matter what !♥

Kommentarer
moath säger:

åh, gumman. förstår att det här är svårt, börjar nästan att gråta när jag läser det du har skrivit! jag vet hur jobbigt det är..

2010-04-05 | 00:51:43
Bloggadress: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Anonym säger:

gumman, finns här <33

2010-04-11 | 01:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback