idag !


kärringen kom och frågade om hon
kunde få ta en idolbild med mig
mihihi hon var en sneelhezt ;)






hejsan alla solstrålar !♥

idag har jag inte gjort spec mycke har varit med stina åde , vi for till gårdeN men där sög det så vi gled vidare till donken på mjölkudden ! och åt glass det var super mummsigt! . det är typ de som har hänt ! . men nu ska jag prata i tel och laga mat ! haha ciao ♥




               facelook ! (y)


och här cyklar kärring iväg i 110 km/h ;)



    yeeeeeeeeeeeeey ♥


feta lår me know ;) mihihi
outfit !

solglasögon ; cubus
jacka ; stadium
munktröja ; gina
linne under ; H&M
jeans ; gina
skor ; coop forum @storheden



                    peace ♥


      yeeeeeeeeeeeeeeeeey


            elin a lá donken ;)


nu ska jag göra pyttipanna , godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback