This love .This hate

tänker bara på dig hela tiden . mormor jag vet inte vad jag ska ta mig till , alla är så jävla värdelösa och du finns inte mer eller jo men jag kan inte se dig eller höra dig . du ser mig men jag vill krama dig . vill kunna ha nån som fattar på riktigt . jag är rädd riktigt rädd allt är så hopplöst utan dig varför fattar ingen de . jag sa till mamma den dagen du ramlade och skadade armbågen och knät att ; den dagen mormor dör kommer jag antigen ta livet av mig eller gråta blod . vilket jag har gjort nu länge vill leva för din skull . men jag kan inte sova så djupt som jag vill för jag klarar inte av de . jag drömde om dig här om dagen . jag drömde att jag och mamma skulle till sjukhuset för att du hade blivit sämre och allt ! och sjukskötersorna sa att jag hade en chans att få dig till liv igen och att de bara fick vara du och jag där inne . om jag inte lyckades så skulle du inte vakna mer ! och jag lyckades du vaknade och frågade vart vi var ! jag förklarade och grät för jag var så glad . jag ville inte förlora dig . asså jag fattar inte att du är död . tårarna rinner som en flod som har fått översvänming . mamma har förlorat en väldigt viktig person Göta heter hon . hon är min mormor och mamma saknar henne overhört mycke lika mycke som jag saknar henne ! mamma har nu som ingen vuxen att prata med hon har förlorat sin förbannat fina mamma ! har varit och snytit mig nu 4 gånger för det bara rinner snor och tårar ! mormor nu orkar jag inge mer nästa allt är skit har ingen ingen verkligen ingen bra person att prata med . de var bara dig jag kunde göra sånt med . kommer inte kunna sova nu . eller jag kommer somna till slut för jag har ingen kraft kvar. du har gjort ett stort hål i oss alla nära och käras hjärtan . men man kan inte skälla på dig för det var din kropp som inte orkade mer . inte du . älskar dig mer än allt som du säker har förstått över hur piss jag mår .


i love you Grandmother !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback