sarasarasara!

haha ja så kan man också säga de jag har gjort nu i 1timma 28min och 4sekunder är att jag har prata i tel med sara öhman nilsson hahah öhman :D:D:D ja men vi började prata om lite djupare saker så kunde vi inte sluta prata de var lite kuligt . men de har varit lite problem med saker&ting så vi pratade ut om de och hur livet kan se ut som ungdom osv.. men de var verkligen skönt att "prata ut" de tror jag också att sara tycker :) well nu ska jag se på paradies hotel innan rebecca kommer hem och vill ha datan så vi hörs imorgon helt enkelt :D



aaw haha vad söta&små vi var där . jag missa att dedär var när vi
väntade på cissi för hon hade handbolls träning ! :D


alltså gud helt ärligt så skäms jag som fan att veta att de där var
för TVÅ år sen . nej alltså herregud kolla på mig :O
elin&sara!♥


aaw . men gud jag har typ inte förändrats nå i ansiktet..?
sara sötunge!


2008/09 minns inte :D


stekarna på bussen ya0!


miss it .. :/


börja tänka tillbaka på alla minnen . saknar sara&elin som fan!
vart försvann den där lilla gnistan vi hade (oj nu lät de som om jag
vore kär?!?) haha :P


HAHAHHAHAH en riktigt jävla fjortis bild :O haha ja dör fan va fula
vi var HAHAHAHAHHA alltså sara hur i hela helvete kunde vi gå ut
sådär fyfan va FULT :O seriöst haha ganska kul att man sitter och
garvar åt sig själv ? :D haha

jag älskar dig no matter what!♥

dehär var alltså lite gamla bilder på oss i åren :D

GODNATT<3

Kommentarer
Sara säger:

Åh gumman, vad jag saknar alla tider med dig! :( men du kommer alltid förbli den bästa för mig, jag älskar och saknar dig massor gumman min! <3

2010-09-03 | 17:14:32
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback