Day 01 – Introduce yourself

okey nu ska jag försöka presentera mig själv på ett bra sätt ! 


jag heter elin marila harila westling och är 15år gammal jag går på örnässkolan i luleå 9c ! bor på edeforsgatan med min mamma , bror , syster & en fågel ! min mamma heter Åsa , min syster heter Rebecca och min bror heter Robin . jag älskar dem alla lika mycke , fast min syster är den jag lever för hon är typ som en annan mamma för mig . om du inte vore för henne hade jag varit på behandlings hem just nu .. sorligt men sant ! efter som jag har vissa vänner som har hållt med mycke droger osv . men verkligen inte alla ! som tur är . jag vet att man har en egen vilja åde men grupptrycket kan verkligen påverka än också ! men som tur var valde jag ett bra umgänge att vara med . min syster gör allt för mig . hon är verkligen en bra människa men ibland vill jag bara att hon ska flytta hemifrån HAHA . och då undrar ni ju såklart vart min pappa är (bor) han och mamma skilde sig när jag var 5år men de bodde tillsammans tills jag var typ 9-10? och de var verkligen ett bra stöd för mig att de fortfarande bodde tillsammans för jag behövde DERAS närvaro! pappa bor på edeforsgatan samma gata som mamma så de är super nära , typ ;) där bor pappa poo(min styvmamma) hon kommer från thailand och de har varit tillsammans i 9år och gifta i 3år? ! och min lillasyster anya . min lilla prinsessa åh vad jag älskar henne !

jag älskar att vara med mina fina vänner . de betyder verkligen super mycke för mig ! jag har ganska många vänner&kompisar . vissa av er vet vad jag menar med vänner&kompisar  ! sen mina bästavänner . man får verkligen leta efter finare människor kan jag lova er och ni vet vilka ni är ♥

min stora syster rebecca : åh vart ska jag börja , hon har ställt upp för mig sjuk mycke . ibland fattar jag inte hur hon orkar med vi står verkligen nära varandra jag berättar nästan allt till henne . måste också bara säga att hon har en super kille till pojkvän ojoj vad dom är gjorda för varandra alltså ! emil : de är verkligen kul att se hur du lyser upp rebeccas hjärta , du får henne generad när ni ska lägga på i telefon fan va go kille du är alltså . gillar dig stark ! :D fortsätt att ta hand om henne så fint som du gör för de förtjänar hon mer än nånsin ! vill bara säga att jag älskar dig jätte mycke rebecca! hade verkligen inte klarat mig utan dig vid min sida♥

nu orkar jag inte skriva mer puss!



















love u all!


Kommentarer
syster säger:

fyfan vad söt du är lillskruttan!!! <3<3<33<33<3

2010-12-11 | 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback