Day 02 – A injury

oj de här kommer verkligen att bli svårt ... jaja jag ska försöka att göra mitt bästa ! jag har som aldrig varit med om en skada men jag kan berätta om en annan som har varit med om de !

min storasyster rebecca fast jag kommer inte ihåg så mycke ifrån de ! jaja . de var en helt vanlig vinter dag och jag var i skolan som rebecca också var jag tror hon gick i 5an eller 6an och jag i 2an eller 3an och vi hade lunch rast . på vintern gjorde vi alltid en is bana tillsammans med våra vänner som då rebecca åkte på och jag var och gjorde en snögubbe med bea&emma! men kollar jag åt isabanans håll och jag ser att jätte många står i en cirkel runt om nån så jag springer såklart dit och kollar och de var rebecca som låg där hon hade slagit huvudet och de var en lärare där så ambulansen kom och hämtade henne ,  och de visade sig vara en hjärnskakning så rebecca hade ont i huvudet ett bra tag ! haha ja de var de de ;)


rebecca&jag för väldigt länge sen , som ni ser hade hon tandställning då :D


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH , rebecca i pappas stuga !



och denna charmiga bild på mig ! ;)


rebecca äter hallon ! sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback