Stina Gästblåggar!

Hejsan allihopa! Sitter just nu med Elin the Babe Harila♥ i telefon. Hon vet inte att jag skriver just nu hihihih :D
Var bara så längesen jag bloggade så jag tänkte buza och slänga in ett inlägg! ;)
Hursomhelst så har Jag,Elin och Daniel varit ute och rännt heela kvällen.Bla till Kvantum,vi köpte dricka.Sen gleeed vi till coop där v i träffade massa skojsiga människor, danspartners , Jonas Olsson osv... AJja nu ska jag låssas lyssna på vad hon säger ;) Mohaha 
Puuuuss!/Stina in the hååd♥


vet du hatar bilden men...jag kaeller på daj<3


Sommar 2010. Oförglömligt♥

Elin,vad skulle jag göra utan dig? Du och jag. Alltid.
Jag älskar dig tills hjärtat säger stopp.♥



Kommentarer
Louise säger:

God jul på dig gumman! :)



KOMMIT HEM IFRÅN EGYPTEN NU HEHE :)

2010-12-24 | 13:46:51
Bloggadress: http://chicalouise.blogg.se/
moaa säger:

åh va gulligt Stina :')



ELIN, UPPDATERA MER NU FFS! Det är jul, va snäll med Moa :D <3

2010-12-25 | 12:34:35
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback