godmorgon . från min sida

hejsan . nu har jag vaknat av att sara har ringt mig 24/7 haha fett lesssss;d haha nej men hon ville ha upp mig ur sängen åde ! för jag stina&sara ska till storheden om en stund åde ! ska typ köpa en billig parfym vissar allt jag har köpt sen när jag är hemme , men iaf igår så var jag med stina och daniel , vi hade mysigt och gjorde en ansikts mask på d.h ! och vet ni vad ? :D jag har färgat håret nu :D det började ju skifta i grönt och grått typ så då bestämde jag mig för att färga :D det blev uber snyggt är verkligen nöjd och stina har också färgat sitt hår , här har nu hennes blogg ! : www.rayna.blogg.se gå in och läs dära vett ja ;)




         snyggt va ? ;)


     godmorgon ..



hoppas allt blir som förr ! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback