inte bra ....

..jag kommer inte få nå pengar på mobil och de är slut pengar på den och ikväll är sista sms "dagen" eller you know :) fan måste sköta skolan nu annars får jag inga pengar eller nå , gjorde nyss en diel (stavning) med pappa såja hr inte så mycke att säga till om för de är ju sant ........tyvär ;/


anyway ....... idag var jag och shoppade på stan med sara öhman nilsson ! lillsaraaaa.blogg.se/haha älskar att reta henne med de ;) well vi shoppade gjorde oss smäll feta och snackade skit & chillade såklart ! kommer vissa vad jag shoppade åde , sara köpde bara en grej och de var ögonbryns trimmer ;) sen fpr jag till stina och pluggde ska snart ta ett varm bad innan jag somnar . bilder åde kommer såklart varje inlägg ska innehålla minnst en bild enligt mig iaf i min blogg :) aa då vet ni de



    Dagens shoppning! diadem ;gina 19kr
   kondomer behöver dom dock inte men fick
 dom endå gratis av nån:) 
halsbandet rosa väskan och den där klumpen
armband är från bikbok ; allt för 49kr biligt !
två armband från ur&pen ; ca 20kr st



i hissen på g till skolan ser ut som om jag inte har nå smink
 but i have ;)



                    min&saras lunch ! ;)


sara var osminkad så hon ville int va med ;(
 fråga inte vad jag gör ;o ;b




 ful bild well


så satt den på


 de jobbas för fullt i köket ! lubebo kommer
 imorgon och gör allt färdigt !'


             i mammas rum också ;)




godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback