blubbis

chacha . idag har det inte hänt så mycke , de vanliga :p snöstorm ute haha norrland vi snackar om så inte så konstigt! wellwell en video kommer snart åde , den säger allt . ska iaf till gården ikväll och chilla med människor :) alltid lika trevligt . sen ville jag också säga att ; det verkar som att sara är sur på mig åde , hon tror kanske att de är jag som har sagt att hon grvid fast de verkligen inte är de skulle aldrig säga en sån sak oavsett om vi har tjaffsat och bråkat skulle de aldrig ske . sen så i inlägget hon skrv om mig verkade det som om allt var bara mitt fel såklart , men ska ta de med sara och inte öppet i bloggen för de angår inte er sorry ;D

 


                                 videoblogg ;)


                   haha asg ! älskar tydligen ordet "bajs"



                                   ily !


  är rätt nöjd med mitt bruna hår men ska nog
färga det lite mörkare med ljusa slingor , vad sägs ? ;)



                     anya din knärt !<3

Kommentarer
Sara säger:

Gumman!! Jag är inte sur på dig, utan jag vet vem det är som sagt det, och det är förmodligen matilda för jag sa det till henne igår och idag börja massa fråga. Hur som helst behöver du ju inte skriva det på bloggen, tack! Orkar bara inte svara när du ringer, har typ fullt upp hela tiden.. Men jag ringer dig någon dag! Ta hand om dig sötnos! Älskar dig gumman <3

2010-01-27 | 18:57:08
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback