har fixat naglarna ! helt själv ;)

Godmorgon!


eller kan man verkligen säga godmorgon nu ?!?

idag vaknade jag klockan 12 vet inte hur , men det blev bara så hehe , kan tyvär inte skriva här i bloggen vad som hände igår kväll . men jag säger bara en sak hahahahhah de var helt galet ;) men kan inte ge några detaljer wellwell det var sjukt trevligt . var med massa människor och vi hade jätte kul . dom som jag var med förstår vad jag menar med galet ;)

men imorse när jag vaknade så började jag fixa naglarna på dirren ! ni kommer få se resultatet . jag blev iaf rätt så nöjd kunde bli lite bättre men man får ju inte vara kräsen . tänkte göra outfit igår i en video men min syster kom och förstörde :@

anyway nu ska jag glida vidare till stina ska fixa mig åde där . phett mys ju , sen blir väl gården kanske någon annan stans också . men nu ska ni få se naglarna ;)

 

 
                       FÖRE !


              MYCKE FINARE (EFTER)


                       pierre !♥


                 olivia gullunge !<3


Kommentarer
Anonym säger:

HAHAHAHA PÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!!!!!!

2010-01-30 | 22:43:10
Anonym säger:

2010-02-04 | 15:39:13
Anonym säger:

Usch ingen gillar olivia!! HON E SÅ FJORTIS!!

2010-02-04 | 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback