here i came .

tänker börja blogga nu igen . jag mår bättre när jag gör det , låter grymt sjukt men jag gör de . men dock så fuckar skolan till sig när jag bloggar för jag är uppe för sent bara för att blogga ! men just nu skiter jag i det jag vill kunna blogga och "ha kul" så nu kör vi ! . har märk att många prottersterar om att antingen bloggar jag eller tar bort den , haha jag har ungefär 30läsare om dan då jag inte bloggade haha så aa , många vill ju ändå läsa den , så tänkte att den kan funka bättre om jag börjar nu igen med att blogga  ;)



jag vet inte riktigt varför jag slutade blogga . här ett tag har jag kännt men väldigt dålig på ett negativt sätt ! jag själv vet verkligen inte varför jag började tjaffsa mycke med mamma och allting gick bara snett . ville ingenting och började till och med nästan bråka med min bästavän stina . och jag har aldrig bråkat med henne och tror att jag aldrig kommer göra det heller . jag skäller på henne väldigt mycke för att hon gör fel och bekantar sig fel hos folk , vet inte om hon ror för det men något fel i bollen måste hon ju förfan ha . haha nej jag drev . men hon är inte hon vissa gånger man måste styra upp hennes liv hon klarar inte av att göra det helt själv . jag måste finnas där då hon behöver mig och de gör hon väligt många gånger alltså behöver mig ! förr hade hon inte den kärleken en människa behöver av just vänner , en vän behöver ALLA och alla har inte just en vän . de har bara en kompis , en kompis är enligt mig en start på en vän ! jag var tidigare kompis med stina men nu är vi vänner ,alltså jag bråkade inte med henne vi hatade inte varandra vi kunde prata med varandra men det skedde inte ofta .vi har kännt varandra i lite mer än 8år i 1an och 2an hade vi helt olika saker för oss att göra på rasterna sen i 3an började vi leka med varandra tillsammans med emma bea och amanda ! vi kom bra överens men i 4an var jag bara med emma , jag och emma var bästavänner tills 6an . eller slutet av sexan kan man ju säga ! vi hade helt enkelt varit den tid med varandra och tillslut var vi less . vi hittade nya vänner och var med dom istället ! men vi slutade inte vara vänner bara för de vi är vänner än idag och vid många tillfällen har jag behöft just emma som vid många tillfällen har hon behövit mig ! jag kan parat med henne om precis allt än idag och de är jag mycke tacksam över . hon är en vän som alla vi behöver ! tillbaka till stina , jag är tacksam över att jag och hon är vänner. tack för att ni finns ! ♥


elin&emma !♥


elin&stina!<3


elin&emma!♥


emma . på bb då anya föddes ! <3


stina. bilden är tagen för en vecka sen . ska söka mer nu brb !<3


stina&elin . jaa nu hittade jag en gammal bild ;)


Kommentarer
stina säger:

tack gumman för att du tog de ALLRA bästa bilderna på mej !:D

2010-01-09 | 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback