en sak jag alltid gör innan ..

.. jag sover är att jag duschar kroppen speciellt fittan ! asså ja de låter ju väldigt oseriöst oså men de är ju så jävla äckligt om man luktar sur fisk och speciellt när vi tjejer har mens . asså ja vem fan vill gå omkring och lukta järn ! asså piss pesst och senapsgas säger jag bara de är väl en bra bladning på vad man luktar därnere om man inte tvättar sig , okej nog vet jag eller hoppas iaf att alla ni som läser detta gör de . men de måste ni ju göra för annars äre ju äckligt ! men en sak är ju om man tex är trött och inte orkar tvätta sig om kvällarna . men jag försöker ändå göra de och byta trosa osv ! för när man har skola inte fan hinner man då på morgonen ( eller inte jag iaf kommer ju tilloch med försent för jag ÄLSKAR att sova bokstavligen) haha ja då vet ni ! :'D

har inte precis nå bilder på ämnet men de får väll duga med just nu bilder!? :'D


hihi ser ni sol ränderna ? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback