fick också lust !

..att göra som sara gjorde i hennes blogg att lägga in gammla bilder från åren som har gått ! och de ska jag göra nu hihih :)


skolavslutningen 09 !
emelie cissi&elin ! åh alla dessa år . love u ! eller de är inte många
men ändå hahah ! :)


moa sjunger ! super duktig tjej ju ! ♥ skolavslutningen 09


9orna sjunger ! skolavslutningen 09 :)


skolavslutningen 09 . love you ladies !♥


älskar bilden på emma ! saknar dig&mig emma ! du är speciell !♥
skolavslutningen 09 !


sen firrrade vi på frasses ! stinas emma & min !:)



harila♥olsson ! haha söt emma !:) skolavslutningen 09


larsson♥harila :'D söt fanni ! skolavslutningen 09


sommarlov 09 på storheden ! :) stina&elin ♥


coop bilder ! stina saknar dig som de charmtroll du var då !♥
obeskrivligt !   sommarlov 09





vi var busiga vid skate parken ! :) sommarlov 09 stina&elin


vi badade på arons ! :) sommarlov 09


älskade mina fräknar . har fått tillbaka dom nu hihi ! :)
skolavslutningen 09


stekte utanför mig !:) sommarlov 09


skolavslutningen 09 ! :) moooii




AHAHAH vet ni . dehär var bara en halv mapp bland mina bilder de kommer mer från sommar 08 också ! bra va? :) kommer bilder från mig och saras tider åde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback