jätte fint bröllop !♥

ja vissa av er tycker detta bara är bullshit ! men vet ni vad mina små vänner jag verkligen att ni inte ens vet vad ni snackar om . när kissie&paow skriver om hur dåliga dom så så tänker ni att ni också tycker de bara för att de göre men asså vad har de gjort er liksom ! de var eller är ett jätte fint bröllop och de var jätte fina i deras kläder osv. är iaf glad för victorias&daniels skull. haha vet ni en annan rolig grej , daniel heter ju westling i efternamn och de gör min pappa och min släkt också ! hihi ! aja men ni var jätte fina idag allihopa sådeså ! (kunga familjen) och de andra också såklart!♥ fattar inte varför alla ska klaga så fort nån annan gör de ! suck ! 



aw daniel torkar bort en tår av glädje ! :'D


de säger JA !


så fina ni är ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback