mina systrar !

hejsan ! nu är jag hos pappa mötte poo efter skolan och hon sa att anya hade drömt om mig inatt för hon började säga bah ; elin cykla anya ! haha aw gumman :) hon är ju så söt ! men mina systar är ute och leker på gården nu ! får se om jag går ner till dom . men jag tycker att jag sitter skönt här haha :) rebecca&anya är mina systrar för er som inte vet ;) ska äta lax nu till middag FYF*N vad gott åhh med pappas mos och hollondärsås ah kan de bli bättre :)?

men hörni nu ska jag snart ropa att dom ska komma in för de är mat . men först lära lite blogs :)


jag&storasyster i thailand . du är så fin rebecca vet du det ?♥

Kommentarer
» iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen. säger:

tacktack! :)

2010-06-08 | 09:45:12
Bloggadress: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback