det visste ni inte !

....att jag har gjort hål i öronen . haha ja det är sant jag tror knappt att det är snat själv . ni anar inte hur harig jag var . när jag skulle göra hålen så var jag typ skit rätt och svettades och allt . jag höll iaf olivia i handen så då gick de super !♥ men när han hade gjort första hålet så jag bah ; men vaaaa? det gjorde ju inte ens ont . haha fjollig man är ;) det är skit snyggt och jag är über nöjd . detta gjorde jag hos boströms ur och guld ! och jag valde titan MYCKE snyggare än plast ! han som gjorde hålen var verkligen super duktig och han var lugn och fin !♥





          snyggt va ? ;)


 skit gulligt blev det ! :)



Tack så himla mycke pappa !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback