ett snabbt inlägg

nu är jag hemma från en urtråkad/kul kväll ! jag for till pappa åt och fixade färdigt mig . lekte med anya , mötte stina vi gick till gården och hade det skit tråkigt inga var typ där så vi for till emma men vi kom bara halv vägs nästan innan vi vände om och gick tillbaka till gården för det var så jävla kallt och vi ides inte gå ;) så när vi kom tillbaka fick jag för mig att jag ville ha en macka så det slutade med att jag stina ewe&ebba gjorde varsin macka . sen så "jobbade" jag och stina i så kallade fiket i typ två timmar för vi hade inge att göra , sen så vare det typ en melodifestival tävling så om man gissade rätt på vilden melodi som vann kunde man vinna en stor skål med godis eller en BenAndJerry och det var 4st som hade gissat rätt på den som vann så de var tvungen att lotta ! och stina var en av de 4 ! men otur i oturen ! det blev KåGe och olov som vann ;/ det var min kväll haha ;)



    stina snor godis haha ;)


 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


     sen lirade vi i musik rummet ;)


         oseriöst !


        stina gör sin grej ;)


     haha , kaxar du eller ?!


     och jag gör min grej ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback