kan börja blogga som vanligt nu !

hejsan alla solstrålar!♥

har verkligen saknat er , men som ni vet så var ju min dator trasig för när min syster var inne på Gaybloggen så bara stängde datorn av sakta . och sen gick den inte att slå på well problemen är lösta och nu börjar min bloggning som valigt igen , skönt va ?! idag är det fredag och allt är som vanligt nästan . berättar sen ! iaf idag har skolan varit på frilufsdag (stavning) och vi var på ormberget och hade det rätt så bra . lite långtråkigt blev det ju men annars var de helt ok ! . har ätit lunch och så , så nu kommer bara lite bilder från dagen ! , sen kommer en HEL DEL bilder från tiden då jag inte har kunnat ladda upp några ;) kul va  ?



innan ormberget , haha lite galen men man
måste ju bjuda på sig själv ;)


           mihhihi;)


                   OSMINKADE SANNINGEN !♥


här var det typ halv vägs utt i backen ! , vi åkte
högst upp till lägnst ner i backen haha , de var skit kul ;)


       stina min fina gillunge , love u !


   Alen haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback